There's no halo 'round my head, no

Har varit gräsänka sen i måndags, och jag måste erkänna att jag inte är en människa som är skapt för att vara ensam. Och (jag börjar också meningar med detta ord Marlen, oavsett vad Cosmos har lärt oss!) då mitt lördagssällskap blev sjuk så sitter jag här ensam ytterligare en kväll. Hade sällskap av en liten äppelpaj för ett tag sedan, men även den lämnade mig för att ta plats i magen istället.

Under min uppväxt så var min stora idol min egen storasyster. Jag skrev otaliga uppsatser och berättelser om henne under skolans gång. Än idag finns det ingen som jag ser upp till så mycket som henne. Och som hon själv uttryckte det idag "ju äldre vi blir, desto bättre vänner blir vi". Detta stämmer väldigt bra! Det är jobbigt för mig att inte få träffa henne när jag vill, enbart några gånger per år. Det är för lite! Tur iaf att jag snart får spendera en hel vecka med henne! Sol, bad och hälsokost! (Hälsokost = Fruktiga drinkar!) Det kommer att bli kanon.

Trots att jag gillar att vara ute på praktik så blir jag alltid så trött på våren. Utmattad. Stressad på grund av alla hemtentor och seminarium och seminarie-uppgifter! Samtidigt som jag vill prestera topp på praktikplatsen. Om man summerar detta så leder det till att jag hemma går omkring och är trött och irriterad. Stackars Patrik som måste stå ut med detta varje vår! Förhoppningsvis så har stressen och pressen försvunnit lite när jag kommer tillbaka från Gran Canaria. En solsemester har sällan kommit så lägligt! Jag har ingen energi alls nu. Jag behöver få komma bort! Tack mamma och pappa, ni är världens bästa föräldrar och jag älskar er!

Nej, nu väntar fortsättningen på Melodifestivalen på mig! Ha nu en underbar fortsatt helg!

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Hahaha! Så bra! Min kompis Åsa som läser till journalist sa att det var ok enligt hennes lärare! Så jag väljer att tro att vi kan fortsätta med detta:) OCH, jag hoppas du får det UNDERBART på resan!! Stor Puss o Kram!

2010-03-15 @ 09:31:14
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0