Back on track?

Jag har belönat mig själv under de två senaste dagarna.. med kläder! Jag kommer hela tiden på olika anledningar till att få belöna mig själv: "Jag tar ju snart examen", "nya kläder inför resan då jag har gått ner i vikt", "bäst att köpa kläderna nu innan de tar slut".. ja, det är nästan som om jag hade shoppat med Annika! När vi går runt och motiverar våra inköp.. sällan säger man "Jag ville faktiskt helt enkelt ha den här". Alltid måste det finnas en orsak.

Nåväl, tänkte lägga upp bilder på allt jag hade köpt, men hittade de inte på internet och jag orkar inte ta kort på dem själv!


Detta är ett litet urval av det jag har köpt iaf! Toppen och shortsen är från H&M och Bikinin från Lindex.

Åååh, nu vill jag ha sommar! Åtminstone Påsk så utlandsresan blir av!

Nu återstår bara att se vad kvällen i min ensamhet har att erbjuda. Ni andra får ha det så bra - ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0