Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart.

Igår gjorde jag något jag borde ha gjort för länge sedan. Jag tog ett efterlängtat varv i Björnöspåret! Inte nog med att jag tog tag i "rännandet" igen, utan det regnade samtidigt! Det måste väl ändå säga något om viljan? Måste dock erkänna att det var skönt att springa i regnet. Ett nytt försök imorgon kanske?

Idag var jag och mannen ute och var lite kulturella, vi besökte nämligen inte bara ett, utan två slott! Strömsholms och Tidö slott. Vi var ju tvugna att ta kameran på en liten turné.

En vecka har redan gått på termin 5/6, och jag är redan less! Tack och lov för att det bara är ett år kvar..

Jag säger som resten av min familj, det är Beach April 2010 som gäller! Gran Canaria here we come!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Nu har ja hittat hit igen:D Possss

2009-09-07 @ 10:45:22
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: Morran

Kör hårt!

2009-09-07 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0