The only thing that keeps me wishing on a wishing star.

Nu har jag träffat min och Tove's handledare, och det känns faktiskt bra! Uppsatsen kommer bli jobbig, men kanske inte fullt lika jobbig som jag har trott. 5-6 november ska vi upp för opponering, och sen ska det sista fixas för att till slut skicka in den slutgiltiga uppsatsen! Längtar till den dagen må jag säga.

Min morfar har opererat sig, bytt ena höften. Nu mår han tyvärr inte så bra, lunginflammation, en propp i lungan, sluddrande tal och hallucinationer. Stackars morfar. Önskar jag var hemma i Östersund så jag kunnat hälsa på honom! Ska slå en pling ikväll och höra hur det är med honom. Han måste bli bättre, för det bestämmer jag!

Ikväll ska vi nog till Fredrik och Sofi och spela lite World Tour. Kanske slinker ner någon cider också, man vet aldrig!  Det är ju trots allt tisdag..? Nollning är det också, men det är känns för överambitiöst så det låter jag bli.

Nej, nu ska jag vispa ihop pannkaks-smet! Så får Patrik steka dem, det är rättvist. Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0