I don't care 'bout anytning but you now baby.

Jag har en liten ovana, jag gillar nämligen inte när folk inte respekterar tiderna i tvättstugan! Därför har jag nu de senaste två gångerna helt sonika tagit ur andras tvätt från maskinerna (dock färdigtvättade) eller från torkskåpet och lagt dem i en korg och skickat ut dem utanför dörren! Dessutom tar jag och Patrik alltid med oss ett extra lås för att låsa dörren in till tvättstugan, så det är för deras skull som jag lägger ut tvätten. Annars skulle den helt sonika bli inlåst tills dess att vi tvättat klart! Ingen bråkar med Linda och hennes tid i tvättstugan!

Uppsatsen går sådär, Tove är borta mycket och jag känner mig elak som säger åt henne om alla olika saker, men ska denna uppsats bli klar innan hon åker så får hon dras med Linda-bitchen. Så det så!

Jag vill till Sundsvall, frågan är bara om Sundsvall vill ha dit mig? Många tankar, många frågor och inga svar.

Imorgon kommer Peter och Kristina (Fluff). Enormt efterlängtat! Jag har redan blivit less på att inte träffa släkt och vänner när jag vill.

På fredag blir det party, party, party. Då kommer Linnéa också hit! Hurra för mig!

Jag vill till Solna.



Kommentarer
Postat av: Annika

Det är ingen ovana att tvätta på sin egen tvätttid!



Hoppas uppsatsen blir klar trots bristande engagemang från vissa håll.



Mig får du träffa när du vill!! Bara att komma hit!! ;)



Puss o kram/

Systeryster

2009-09-21 @ 12:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0