A song for you.

Inga brandbilar på gatan idag, bara lugn och ro. P tyckte det var lite tråkigt, han som älskar alla stora fordon. Ännu mer om de blinkar i olika färger. Han är lättroad min karl.

Idag har trots bristen på brandbilar varit en otroligt bra dag! Examensarbetet är nu inskickat, helt klar! Så klar den kan bli innan opponeringen i alla fall. Det går bara att beskriva med ett ord: UNDERBART!

Nu när kylan kommer så blir jag en vekling, därför ska jag gå till Friskis imorgon och fixa mig ett gymkort så jag kan fortsätta springa. Eller fortsätta, BÖRJA springa. Igen. Men nu har snart 10 veckor av terror sitt slut, och november kommer med nya tankar, känslor och inställningar! Ser fram emot det väldigt mycket! Det ska bli spännande. Mer information om vad detta innebär kanske, men bara kanske, kommer senare.

Om drygt en månad är det advent. Mysiga, underbara advent. Månaden innan jul är min favorittid. Glögg, pepparkakor, julklappsinhandling, mys, julmusik och mycket, mycket mer.

I couldn't live without your love
for one kiss
well I'd give everything up
there's no words I can describe
what I feel deep inside
so I let this song say it all

Kommentarer
Postat av: ida

hej där! :)

Jo iof är det väl tur det! :P

boragland är mitt smeknamn- kunde inte hitta på nå bätter och allt va ju upptaget!

Va har du för nått?? Är inte så hemma på allt det där än och har inte riktigt kommit på hur man gör med allt! :S Men det kommer väl!

2009-11-15 @ 22:23:07
URL: http://woxliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0