This road is anything but simple.

Nya planer smids med systeryster. Är ni snälla får ni veta vad det är om ett tag!

Imorgon är det den sista "föreläsningen" innan tentan på fredag. Efter tentan får jag äntligen julpyssla! Har dock tjuvstartat lite och satt upp ljusslingan på balkongen, mest för att det är så fruktansvärt mörkt ute. Jämt. Dag som natt känns det som. Men på fredagkväll är det städning som gäller och på lördag blir det julfint här hemma! Har jag tur så dyker Lena upp och förgyller min lördagkväll lite innan Patrik kommer hem från jobbet.

3 veckor nu - och jag mår jättebra. Strålande. Helt underbart. Fantastiskt!

Nej, nu är det dags för sängen och den påstådda skönhetssömnen!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Morran

Vad är det för nytt liv? Och har du önskat dig slime i julklapp i år?

2009-11-25 @ 15:44:42
Postat av: Lillasyster

Du är grym hjärtat! jag saknar dig<3

2009-11-25 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0