Tiden är ...

Tiden är något som man ska vara rädd om. I min värld försvinner den fortare än jag hinner reagera och ta vara på den.

I fyra veckor har dagar och nätter ägnats åt ett PM och alla seminarier runtomkring. Ett psyksikt helvete. I kväll blir PM:et klart och imorgon ska Patriks födelsedag firas med vin och middag på Jensens. Då båda är lediga på måndag så har vi all rätt i världen att dricka vin på en söndag. Och som jag har längtat! Flaskan har stått (eller snarare hängt på en vinställning vi fick från Thailand av Kristina) i skåpet länge nog nu.

Jag är även less på vintern nu! Januari var oändligt lång.. februari har börjat bra och redan nästa helg har halva månaden gått! Och redan nästa helg kommer Åsa hit! Då blir det en romantisk alla-hjärtansdagmiddag på lördagen med efterföljande tentafest på kåren! Det skulle visst drickas vin då också. Härligt!

Den 16:e börjar jag min praktik. Först 5 veckor på Neonatal (spädbarn), sen 8 veckor på en Ortopedavdelning.. och så 2 veckor på Akutmottagningen och HIA i Köping. Med andra ord så är det snart slut på lektioner för i år! Har "bara" 5 stora inlämningsuppgifter och en Salstenta kvar då.

21:a denna månad ska jag ha tjejmiddag för att fira min födelsedag, undrar just vad jag ska bjuda på?

Har blivit utmanad av Marlen, men den tar vi en  annan gång.

Vad har folk att säga om Sundsvall? Vill man bo där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0