Även en blind höna...

För någon helg sedan så var systeryster här på besök, då nämnde jag en liten sak för henne... att jag skulle börja springa. Svaret jag fick var: HAHAHAHAHAHA!

Tack för förtroendet kära syster!

MEN, nu är det så att jag precis har kommit hem från min lilla runda ute på Björnön.. hade bättre kondition än jag trodde.. men sämre än vad den borde vara!

Jag, liksom många av de jag känner, trodde inte på att jag ens visste hur man gjorde när man sprang. Men nu är det bevisat:

Linda Nygren vet hur man gör det!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Jeeeiiiiiii:) Stolt! Bra Linda! Synd du inte är närmre, så vi kunde träna tillsammans, de hade varit mkt roligare:) pusssss

2009-04-01 @ 20:26:20
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0