Bland slippapper och medicinböcker.

Få se nu, vad har hänt sen sist.. Jo, fönstret blev lagat. Fick dock sitta med ett  stort hål, där fönstret normalt brukar inbefinna sig, i ungefär tre timmar. Det som var roligaste den dagen var när en tant med rullator kom förbi fönstret och tyckte det var tråkigt att vi var hemma, för hon hade tänkt hoppa in och snoka lite! Bustant!

En besiktningsman från försäkringsbolaget var här och inspekterade skadorna i vardagsrummet.. han var en bra besiktningsman! Får ut ca: 5200 efter självrisken. Han övervärderade lite saker.. men inte mig emot!

Vi har också fått en visning på en lägenhet som vi verkligen vill ha! Tror vi iaf, har inte fått åka och titta på den än. Han som bor i den nu hade tydligen något emot att Mimer skulle hyra ut den till någon som redan hade en lägenhet..(?) Han ville att vi skulle flytta in den 1:a Oktober, trots att kontraktet inte gäller förrän den 1:a Januari..Nåja, ska till ett av Mimers kontor imorgon efter skolan och höra mig för lite. Håll tummarna!

På onsdagkväll kommer svärmor och svärfar. Nu ska det tapetseras! Dock bara i sovrummet.. tänker inte lägga ner någon mer energi som jag snart ska flytta ifrån!

En tenta har jag också som jag alltid går och är orolig över. Jag kommer garanterat att kugga den. Men vad gör det, det är bara att göra en omtenta! Spikade dock läkemedelsberäkningstentan. Det är mer min grej. Har aldrig riktigt förstått mig på kroppen och hur allt fungerar, nu ska jag även förstå hur sjukdomar drabbar kroppen och hur läkemedel reder ut problemen! Eller iaf underlättar dem... En dag i sänder, ett kapitel i boken.

11:e Oktober ska jag till Uppsala! Hoppas jag iaf. Jag och Patrik har tvingat Anders och A-K att ha inflyttningsfest då! Yey!
Watch out Uppsala säger jag bara...

Jag har fått en Afzelius-period just nu.. vilka minnen de låtarna framkallar.

"Var det så här det skulle sluta, var det så här det skulle gå"


Kommentarer
Postat av: Marliiiiiiiiiin

Det kommer ju gå hur bra som helst för dig!!! I know!! LOVE!

2008-09-23 @ 21:35:20
Postat av: Anonym

Vahetene...ÅHLENS:) köper aldrig kläder där annars:) bra med kläder som döljer magen!:) fniss

2008-09-24 @ 07:48:35
URL: http://s
Postat av: Peter

Haha, jag är också inne i en Afzeliusperiod nu ;). Va kul att du kommer till Uppsala, då kanske man kan träffas? Kram

2008-10-10 @ 14:33:02
URL: http://peterbson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0