Minutes are longer when we are apart.

Våren och sommaren har varit. Nu välkomnar jag lite motvilligt hösten. Jag längtar tillbaka till de få dagarna som värmen var hos mig i sommar, önskar att de hade varit fler.

Nåväl, nu är tiden kommen igen när studierna borde prioriteras och sommarvärmen är över. Jag har bara inte kommit mig för att prioritera studierna än. Allt runtomkring är mycket roligare! Nollning, Julphesten, Kårenpremiär… ja, det vanliga!

Har börjat riva tapeter, det går sådär. Fem lager var det visst, huvvaligen! Har dock resonerat med målaren idag så det ska nog ordna sig. Just nu väntar jag på diskmaskinen som ska dyka upp imorgon. Eller rätttare sagt, den diskmaskin som vi ska hämta på Media Markt imorgon. Äntligen! Lite vardagslyx!

På söndag blir det en liten tripp till Stockholm för en fika med Peter och Fluff. Det ska bli kul! Skulle vilja träffa dem flera gånger i veckan om jag fick bestämma. Tyvärr får jag ju inte det.

Träningen har kommit igång igen, och det var då på tiden! Var dock inte nere på noll, det var skönt! Nu blir det regelbunden träning, två gånger i veckan. Har minsann rejäl träningsvärk idag! Feeling great!

Sedärja, lite uppdatering (och det var på tiden)!

Det dröjer inte lika länge till nästa gång.

Ta hand om er, this is Linda signing out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va, diskmaskin!!!??!! Det är förfärligt ad dagens ungdom kan få för sig...



Jag har blivit vuxen. Från och med imorgon betalar vi tv-licens. Det du!



Har oxå träningsvärk idag.

2008-09-03 @ 21:26:58
Postat av: Anonym

Ja, jag glömde att skriva vem det var från... Men du kanske kan gissa... Jag är väldigt yster! Haha! Hejdå lillstrumpan.

2008-09-03 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0