It's friday, I'm in love...

Idag är det bevisligen fredag. En fredag bestående av en föreläsning om Smärta. Den var både spännande och intressant! Kanske för att jag för första gången kom ihåg nåt efter lektionen! Hurra hurra!

Imorgon blir det eventuellt Gröna Lund! Om vädret tillåter. Jag undrar om Kina vill låna ut några av sina raketer som jag kan skjuta upp i molnen så att det regnar INNAN de når Stockholm? Jag är en liten karusellälskare jag trallala...

Anyway, diskmaskinen har kommit och den fungerar utmärkt! Åh så rent det blir! Wonderful!

Spackel och tapetlim har vi fått nu, men även nånting som vi skulle pensla på väggarna där det var blyerts, fettfläckar eller nåt liknande. Och målarfärg. Värsta handyman jag kommer vara! Återstår att se om det blir något gjort innan svärmor och svärfar kommer ner i slutet av denna månad och styr upp det hela.

Den 29:e oktober ska jag och karln min på konsert på Debaser i huvudstaden. Vi ska se Amy McDonald! Yes!

Ha en underbar helg mina vänner, så syns vi kanske i Uppsala, kanske här i Västerås, eller kanske inte alls på ett tag.

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Jajjan

schelack kanske? yeeeih, handylinda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0