När ska det bli inne att vara som jag?

Jag har under ett tag nu känt ett behov av att få skriva av mig lite. Det kliar i fingrarna och i huvudet snurrar det tankar och funderingar. Och när man är som jag så duger det inte med att skriva i ett litet word-dokument. Åh, nej. Blogg ska det vara! En gång bloggare alltid bloggare? Nåväl, ni som vill får följa mitt underliga liv här. Ni som inte vill slipper.

Dagen till ära har jag haft en Anatomi/fysiologi-tenta som jag tror gick åt skogen. Jättekul, verkligen. Därefter gick jag till Nautlius för att träna bort lite negativa tankar, men det gick också ganska dåligt då jag inte hade så mycket energi kvar i kroppen. Dels för att det gick åt en hel drös med energi när jag var nervös inför tentan, och dels för att jag inte hade ätit så mycket. Men men, skönt var det iaf!

Nu är det äntligen helg och imorgon är det fest!

Kommentarer
Postat av: Pinatos

Hur är man som du? Skuttig?

2008-01-19 @ 13:47:47
Postat av: Linda

Ehm, ja... bland annat! Att vara skuttig är en mycket stor del av att vara som mig :)

2008-01-20 @ 13:55:39
Postat av: Viva!

http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=skuttunge

2008-01-20 @ 14:39:37
Postat av: Linda

Dit ska jag flytta! Det är ju tydligt det :)

2008-01-20 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0