I am heaven sent. Don't you dare forget. I am all you've ever wanted..

You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.
You'd be like heaven to touch.
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived.
And I thank God I'm alive.
You're just too good to be true.
Can't take myeyes off you.

I love you baby, and if it's quite all right,
I need you baby to warm a lonely night.
I love you baby. Trust in me when I say:
Oh pretty baby, don't bring me down I pray.
Oh pretty baby, now that I found you, stay.
Oh pretty baby, trust in me when I say....

Han har dött. Underbara Heath Ledger. Varför? Jag tänker på honom varje gång jag kommer att tänka på filmen 10 orsaker att hata dig.. Älskar scenen där han sjunger låten varifrån texten här ovanifrån kommer.. Han kommer att vara saknad av mig.

Nåväl. the show must go on så att säga.

Idag fick jag mitt så oerhört efterlängtade Guitar Hero!! Och inte nog med det så tog Patrik och köpte en ny tv häromdagen, så nu blir det till att spela! Skönt att inte tv:n blir blå eller gul stup i kvarten..

Igår var det tänkt att jag skulle gå på ett spinningpass, men då jag inte vill gå själv och inte fick med mig någon så blev det styrketräning istället. Skönt att få in lite rutin i träningen iaf. Eller jag borde väl egentligen säga: Skönt att jag äntligen har tagit ändan ur vagnen och BÖRJAT träna!

Livet här nere i Västerås är helt okej. Det går så jäkla bra att vara sambo, helt underbart rättare sagt. Och så ska det förbli! Det är karln min det är synd om. Jag har mina bättre och mina sämre dagar om man säger så. Jag är ganska bestämd när det gäller vissa saker.. som till exempel ska det vara ordning och reda i smörbyttan och ser jag en slalombacke i osten så får han smäll på fingrarna. Stackarn! Jag är en underlig tös, men rätt så snäll ändå. Jag vill vika handdukarna på ett speciellt sätt och jag avskyr smulor på bordet.

Så alla där ute som slipper mig ska vara glada! Det är synd om Patrik, men han får skylla sig lite själv.. man ska inte vara full i min närhet när jag är påverkad... ett, tu, tre så kanske man är sambo med mig!

Åhåjaja, tvätten är tvättad, skolan är avklarad för den här veckan och imorgon är det Singstar med mina "nya" tjejer!

Peace and out folket!

Kommentarer
Postat av: Pinator

Vem, eller vad, är Heath Ledger?

2008-02-11 @ 17:36:59
Postat av: Linda

Hur har du kunnat undgå alla rubriker? Heath var en skådespelare. Blamd annat från filmen Brokeback Mountain. Ingen som du känner igen? Google it!

2008-02-11 @ 18:43:02
Postat av: Rotanip

Men eh, vaddå Brokeback Mountain, vem kollar på sånt. Iwill f*ckin google it, men jag tyck int om'et. Låt mig gissa, det var knark eller andra droger som äntligen tog skruv? :D

2008-02-11 @ 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0