'Cause lately you make me weaker in the knees

Jag är överlycklig!!! Jag klarade tentan som jag var helt övertygad om att jag hade kuggat! Åh så härligt!!!
Nu gäller det bara att klara tentan imorgon också...

Besök väntas den 21:a februari. Då kommer syrran upp hit, och dagen efter kommer mor och far hit! Jag blir ju tant den 23:e.. usch å fy!

Det här är det tredje blogginlägget jag har försökt att skriva nu på tre dagar.. inget av de två tidigare har velat publicerats tror jag.. har blivit utloggad varje gång..


Jag saknar Östersund, jag saknar mina vänner och jag saknar min familj. Jag tror inte det är hälsosamt att bli så beroende av någon som jag är av Patrik just nu. Han är allt jag har här nere. Han är min familj nu.
Jag saknar att ha någon att fika med.



"But I won?t let melancholy
Play me for a fool
Oh, no I?m on my way somewhere new"   
Kindly Unspoken - Kate Voegele

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du ska få äran att fika med mig när jag kommer :)

2008-02-02 @ 18:08:04
Postat av: Linda

Ja det ska jag! Nästan på en gång dessutom :)

2008-02-03 @ 11:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0