But a rose won't blossom from a ground of desert sand, but I like to pretend..

Fredagens festande var mycket trevlig! Singstar, Våghals och alkohol blandades med en massa goda vänner! En annan god vän berättade via telefon för mig att man aldrig kan garantera något. Aldrig. Någonsin. Dessa ord fick mig att fundera.

Rädslan över att bli utbytt har hittills varit för stor för att våga släppa taget. Måhända är det mina tidigare erfarenheter av att bli utbytt som fått mig att bete mig som jag har gjort. Jag vet att det gör lika ont varje gång, men den här gången måste jag släppa taget. För jag kan inte ge mer av mig själv än vad jag har gjort den senaste tiden. This is all I have to give.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0