Yes, I'll admit that I'm a fool for you.

Ibland blir man förvånad. Ungefär som när Patrik kom hem efter jobbet nu ikväll och träffade våran granne och grannen sa till Patrik att vi var så jävla otrevliga. Han undrade dessutom om vi visste om att vi var så jävla otrevliga. Till saken hör att varken jag eller Patrik aldrig har hälsat på karln, för att vi helt enkelt aldrig har träffat honom. Däremot så kan vi sjunga med i alla oändliga låtar som han spelar på sin stereo fredag-söndag, dygnet runt.

Anyway, helgen har för övrigt varit väldigt mysig. Det hela började i fredags då Patrik fyllde år! En trevlig dag med en av mig hemmagjord tårta, restaurangbesök och mycket mys! Annars var det melodifestivalen som gällde i lördags och idag har jag känt av en kommande förkylning. Förkylningen ser jag inte fram emot då jag vill träna imorgon! Men i nuläget känns det som en dålig idé.

Jag har praktik de sista tio veckorna den här terminen. Tio veckor som kommer bli oerhört påfrestande då vi förutom 32 timmar praktik/vecka även har fem stora inlämningsuppgifter som är på fler timmar än vad som finns med på schemat. 40 timmar i veckan kommer inte att räcka till. Blir mycket kaffe under de veckorna...

As sure as night is dark and day is light
I keep you on my mind both day and night
And happiness I've known proves that it's right
Because you're mine, I walk the line


Nej, nu ska jag som är så jävla otrevlig (ursäkta språket pappa) gå och lägga mig!

Man slutar då aldrig lära sig nåt nytt om sig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0