Okej, nu ...

Okej, nu är det snart jul.

Ikväll har jag haft inflyttningsfest. Inte så många som jag trodde det skulle komma, och inte så många som stannade så länge som jag trodde, så lite besviken är jag allt. Speciellt besviken blev jag lite nu efter att ha använt sambons laptop och fått veta att jag inte ens finns med som bokmärke. Det gör mig ledsen. Är inte min blogg viktig? Nog för att jag inte skriver så ofta, men den är inte mindre viktig för det.

Nu ska jag vara bitter och sur och sakna mina vänner uppe i Jämtland som inte lämnar en fest förrän 3. Det var tider det! Men men, då var då och nu var nu. Just nu är jag bitter, sen ska jag sova och då kanske allt blir bra. Migrän och jobb är förståeligt, Men restående då? Många frågor kvarstår, inga svar har ännu funnits!

Vem vet, det kanske blir Umeå om 1,5 år. Känns ändå inte som att någon här kommer sakna mig. Jag kör mitt eget race, som vanligt.

Ja, jag är trött och bitter nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0